NOWY grafik – 1.01.2020

Kochani!
Od października mamy dla Was NOWE zajęcia w piątki! 🥳🥰🙌

ZDROWY KRĘGOSŁUP 👉 program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia. 😃

Ćwiczenia hipopresyjne to forma ćwiczeń posturalnych i oddechowych, które pozwalają na zmniejszenie ciśnienia w obrębie klatki piersiowej, brzucha i miednicy. Krótko mówiąc – jest to holistyczna metoda, uwzględniająca ciało jako całość i nie zakłócająca harmonii jego działania. To wspaniała alternatywa dla tradycyjnych ćwiczeń na mięśnie brzucha.

✅Zredukują bóle pleców.
✅ Poprawią postawę oraz równowagę naszego ciała.
✅ Poprawia wydolność organizmu.
✅ Mają korzystny wpływ na nasze życie seksualne.
✅ Wzmocnią i poprawią pracę mięśni brzucha i dna miednicy.
✅ Korzystanie wpłyną na nasze wyniki sportowe.
✅ Zmniejszą obwód talii.
✅ Jest to świetny trening przed i po ciąży.

Świetnie sprawdzają się także jako uzupełnienie terapii przy:

🔸 nietrzymaniu moczu,
🔸 obniżeniu narządów rodnych
🔸 problemach gastrycznych
🔸 endometriozie
🔸 obniżonym napięciu mięśni posturalnych
🔸 „nieruchomej” przeponie
🔸 obniżonym bądź podwyższonym napięciu mięśni dna miednicy.

Zapraszamy na zajęcia już w najbliższy piątek!! 🤩


Nowe zajęcia od 15.06.2020

Kochani! Bardzo dziękujemy za cały wspólny tydzień i treningi! 😍🙌💪

Od poniedziałku dokładamy kilka nowych zajęć, z szczególnym uwzględnieniem naszych wspaniałych Seniorów! 😍👩‍🦳👴

Zadbamy o Wasze bezpieczeństwo jak zawsze!

Do zobaczenia!


Widzimy się już 6 czerwca! :D

Kochani! 😁🎉

Ogromna radość! Wracamy do wspólnych treningów!!! 😁🏋️‍♀️

Już 6 czerwca zapraszamy Cię na trening w Perła Wellness według nowego grafiku! 🎉🎉🎉

Teraz najważniejsze dla nas jest abyś czuł się u nas bezpiecznie, dlatego wprowadziliśmy kilka zmian w funkcjonowaniu Klubu według wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

 

Zgodnie z zaleceniami GIS informujemy, że:

1. W klubie może przebywać 1 osoba na 10m2. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jaka jest aktualna ilość osób przebywających w klubie – skontaktuj się z recepcją.

2. Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk, jak zawsze są dla Was dostępne w przy wejściu/recepcji, w toaletach oraz każdej sali i sprzęcie do ćwiczeń.

3. Po klubie należy poruszać się w maseczce. Nie musisz jednak nosić jej podczas ćwiczeń.

4. Prosimy – pamiętaj o zachowaniu bezpiecznej odległości – 2m od pracowników klubu i pozostałych ćwiczących.

5. Gdy widzisz, że na maszynie obok ktoś wykonuje trening – poczekaj, aż przyrząd będzie wolny.

6. Zajęcia fitness będą odbywały się w zmniejszonych grupach – obowiązuje zasada 1 osoba na 10m2. Przerwy pomiędzy zajęciami zostaną wydłużone do 15 minut. W tym czasie zostanie przeprowadzona dodatkowa dezynfekcja sali. Wszystkie zajęcia grupowe objęte są wcześniejszą rezerwacją miejsc. 

7. Pamiętaj o częstej dezynfekcji rąk oraz o dezynfekcji maszyn przed i po zakończonych ćwiczeniach.

8. Ćwicz z własnym ręcznikiem.

9. Zdezynfekuj szafkę przed i po treningu.

10. Wprowadzamy dodatkową dezynfekcje blatów, toalet, wspólnych przestrzeni.

11. Suszarki do rąk dla wspólnego bezpieczeństwa zostały wyłączone z użytku.

12. Prysznice będą czynne, ale będą podlegały ograniczeniom.

13. Sauny będą nieczynne do odwołania.

14. Jeśli masz jakiekolwiek objawy przeziębienia – prosimy, zrezygnuj z treningu i pozostań w domu.

 

Wspólnie zadbajmy o nasze bezpieczeństwo! 😁

Do zobaczenia już w najbliższą sobotę! 😁

Twoja Perła! 😁

 



You Tube – Akademia NFZ

Kochani Klubowicze

W trosce o Wasze zdrowie i w odpowiedzi na pytania czy, gdzie i jak w obecnej światowej sytuacji zdrowotnej bezpiecznie ćwiczyć – codziennie, zapraszamy Was na wspólny trening przed telewizory “Pytanie na śniadanie” TVP2, w pasmie między godz. 8.00-8.50.

Jednocześnie – na kanale You Tube – Akademia NFZ udostępniamy dłuższe filmy z ćwiczeniami i komentarzem naszych wspaniałych: lek. Anna Mrozek, instrukcjami trenerki Małgorzata Perl i fizjoterapeutki Joanna Zabłocka-Leonowicz.

Zapraszamy!! Ćwiczmy razem! Bezpiecznie! 🙂

Zapewniamy Was o naszym bezpieczeństwie, rozsądku i zastosowaniu się do wszelkich panujących zasad higieny.
❤️My dla Was❤️

#trenujwdomu #zostańwdomu

 


CHOROBA ZWYRODNIENIOWA STAWÓW – co to jest i jakie są jej przyczyny?

CHOROBA ZWYRODNIENIOWA STAWÓW – co to jest i jakie są jej przyczyny🤔

Czy i jak bezpiecznie ćwiczyć🤔

Choroba zwyrodnieniowa stawów jest najczęstszą chorobą układu ruchu. Rozwija się w wyniku zaburzenia jakości i ilości chrząstki stawowej, której zadaniem jest amortyzowanie ruchów stawu i umożliwienie przesuwania się powierzchni stawowych.
Z czasem uszkodzeniu ulegają również inne struktury:
– kość pod chrząstką stawową,
– torebka stawowa,
– otaczające staw więzadła,
– ścięgna,
– mięśnie.
Skutkiem tego są ból i sztywność stawu, a następnie zniekształcenie jego obrysów oraz ograniczenie ruchomości. Choroba zwyrodnieniowa prowadzi to do pogorszenia jakości życia i niesprawności, najczęściej atakuje kolana, biodra, kręgosłup, stawy palców rąk i stóp, ale może dotyczyć każdego stawu.

Jakie są objawy choroby zwyrodnieniowej stawów

  • Ból – typowy ból mechaniczny, występujący przy ruchach stawu i ustępujący w spoczynku, nasila się pod koniec dnia
  • Sztywność – często występuje tzw. sztywność poranna (po obudzeniu się), ustępująca z reguły w ciągu 5-10 minut.
  • Ograniczenie ruchomości – zajęte stawy stopniowo tracą pełny zakres ruchu
  • Trzeszczenia – mogą być odczuwalne przy ruchach stawu z powodu tarcia o siebie nierównych powierzchni stawowych.

Na początku objawy występują wyłącznie podczas ruch, później mogą się pojawiać również w spoczynku i w nocy.

Co robić, aby uniknąć zachorowania

Aby spowolnić proces zwyrodnienia stawów:
zrzuć zbędne kilogramy
dbaj o dobrą kondycję fizyczną – odpowiednio dobrane ćwiczenia zwiększają zakres ruchu w stawie i wzmacniają otaczające go mięśnie. Program ćwiczeń powinien być wdrażany pod okiem rehabilitanta i kontynuowany w domu. Osoby, które ćwiczą regularnie, mają mniej dolegliwości bólowych i funkcjonują lepiej niż nieaktywni
nie wykonuj czynności wywołujących ból stawów
oszczędzaj swoje stawy – unikaj noszenia ciężkich przedmiotów, chodzenia po nieregularnym podłożu, długotrwałego stania lub klęczenia
stosuj się do zaleceń lekarza dotyczących poprawy funkcjonowania stawu
wykonuj zalecone ćwiczenia rehabilitacyjne
naucz się rozpoznawać zaostrzenia choroby

Jak bezpiecznie zacząć ćwiczyć

👇👇

#badzaktywny #getactive #gethealthy #getbalanced #getnutrished#geteco #eim #exerciseismedicine #acsm #ptmsz#instytutpsychodietetyki #wybieramyzdrowie #amicus #łzs #mppl


Zawody Gdynia Winter Swimming Cup 2020! 

 

Właśnie dobiegły końca najlepsze zawody w Polsce GWSC – Gdynia Winter Swimming Cup 2020! 💙❄️

Niesamowita rodzinna przygoda, w której wziął udział nasz Rafał! Dzięki namowie syna wystartował po raz pierwszy w zawodach zimowego pływania i to z jakim debiutem!! Rafał Perl zdobył aż dwa medale! 🥈🥈 Michał Perl wywalczył 5 medali:🥇🥇🥇🥇🥈oraz jeden 🥇 w sztafecie Biankowski Team!

Gratulujemy naszym wspaniałym Trenerom!!!

Organizatorem zawodów w Polsce był Piotr Biankowski – gratujemy i mamy nadzieje, do zobaczenia za rok!

International Winter Swimming Association
Perła Wellness
UKS Delfin Legionowo


Będziesz ze mną chodzić?

 

 

 

 

 

Zajęcia na bieżniach to od 10 lat dla Nas numer 1️⃣!! 

Dokładnie 10 lat temu odbyliśmy szkolenie z treningu na bieżniach z Saschą Antoniutti! Wspaniałe szkolenie!❤️

Dlaczego tak bardzo zachęcamy Cię do udziału w tych właśnie zajęciach?

Co ćwiczysz na bieżniach?

Absolutnie wszystko, całe ciało  i w zależności od weny twórczej trenera i celu treningowego możesz: spalać tkankę tłuszczową , rzeźbić się, robić płaski brzuch, podnosić pośladki, wzmacniać nogi, ramiona.. 💪

Niezależnie od wieku, umiejętności i kondycji możesz z Nami chodzić! 😊

Zapraszamy na zajęcia!  

Sprawdź nasz aktualny grafik >>