Trening personalny

 

Tradycja, Trener, Trening

 

TRADYCJA

„Tradycja, tradycja, tradycja… Jakże my ją kochamy, jak tęsknimy do powtarzanych co roku tych samych rytuałów, potraw, filmów. Codzienność jest zwykle tak szara, że każdy chce pozytywnej odmiany, choćby na jeden, dwa dni.”

Autor: Roman Kotliński

 

Tradycja ma ogromną moc. Sprawia, że  pewne rzeczy są dla nas naturalne, bo zawsze tak w rodzinie było. Sprawia, że w każdym następnym pokoleniu stajemy się jeszcze bardziej perfekcyjni, bo rozwijamy dane nam talenty, bo nie możemy inaczej, bo daje nam to ogromną satysfakcję.

wiosła-004

Tak właśnie było, jest i będzie w rodzinie Perlów. Od pokoleń związani ze sportem – Włodzimierz Perl był trenerem Kadry Narodowej Wioślarzy w latach 70-tych, trenerem pływania i wioślarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Oddany idei sportu całym sobą, przekazał synom tą pasję.

Rafał Perl, jak jego ojciec, zajął się trenowaniem wioślarstwa, pływania. Jest trenerem olimpijczyka – Dawida Szulicha.

DSC_2355-sm

Michał Perl – syn Rafała, już od dzieciństwa jest ze sportem za pan brat, jest sportem obciążony genetycznie.

Doświadczenie przekazywane z pokolenia na pokolenie, wiara w wartość ducha sportowego, ciągłe doskonalenie swoich umiejętności – to wszystko jest obecne w Klubie Perła Wellness.

 

 

TRENER – MOTYWATOR

W życiu na każdym kroku czekają na nas wyzwania. Nie zawsze jest łatwo. Każdy z nas może dotarł, albo dotrze do takiego miejsca, kiedy musi się zmierzyć ze swoimi słabościami! Potrzebujemy wtedy TRENERA MOTYWATORA, który będzie doskonale rozumiał nasze potrzeby, będzie nas wspierał, ale również będzie stanowczy i wymagający. Kiedy nadejdzie moment wahania i stracimy pewność siebie  – on podpowie i doradzi. Twój  związek  z trenerem staje się pełen wzajemnego zaufania, czasem klepania po plecach i radowania się ze wspólnych sukcesów, czasem również słów  krytyki!

Każdego dnia powtarzamy sobie to, czego nauczyliśmy się od naszych najbliższych.

 Trener powinien: 

  •   Uważnie obserwować
  •   Wspierać emocjonalnie
  •   Współodczuwać

I co ważne: słuchać ćwiczącego, on wie, co dla niego lepsze, z wyjątkiem sytuacji, w której mamy pewność, że zagraża to jego bezpieczeństwu.

TRENING

Trening jest procesem polegającym na poddawaniu organizmu stopniowo rosnącym obciążeniom, w wyniku czego następuje adaptacja i wzrost poziomu poszczególnych cech motorycznych. Poprzez odpowiedni trening połączony z właściwym odżywianiem możemy również kształtować pewne cechy morfologiczne np. zwiększać masę mięśniową czy redukować poziom tkanki tłuszczowej.

Trening personalny, tworzony jest tylko dla Ciebie, dla Twoich potrzeb i oczekiwań!

 

Jeżeli szukasz w sobie pozytywnej  odmiany, lepszej wersji samego siebie!

Zaufaj tradycji, doświadczeniu, które pielęgnujemy z pokolenia na pokolenie!

Pozwól Nam odkryć Twój potencjał!

Jeżeli chcesz żyć świadomie, przygotuj się na wielką zmianę!

Wszystko jest możliwe!   My wiemy jak to zrobić!

DSC_2309

GolfFit – Trening fitness dla golfistów

 

„Golf jest bardziej ekscytujący niż wyścigi, karty, spekulacje czy związki małżeńskie. W golfie nie ma marginesu na błędy: wygrywasz albo przegrywasz. Nie możesz się zabezpieczyć; nie możesz blefować; nie możesz powiedzieć stop. Dana jest Ci jedna szansa, a ty albo trafiasz albo nie. Nie ma nic bardziej surowego w życiu. I to właśnie ta ultra i ekstremalna ścisłość czyni golf tak wielce interesującym.”

Arnold Haultain, 1908

 

Piękne okoliczności przyrody, dobór odpowiedniego kija, doskonały swing wybijający piłkę prosto do dołka to efekt końcowy ciężkiej i systematycznej pracy golfisty. Nie wystarczy jednak trenować tylko na polu, by każdy swing był udany, a piłeczka trafiła do celu. Idealnym dopełnieniem treningu golfowego jest trening siłowy, wytrzymałościowy, gibkościowy i funkcjonalny.

Golf jest typowym sportem asymetrycznym, w którym odpowiednie ćwiczenia rozwijające równowagę mięśniową są bardzo ważne, dlatego musimy wzmacniać słabszą stronę ciała, rozciągać przykurczone mięśnie oraz koordynować ruchy obustronne.

GolfFit

–  rozwinie i wzmocni Twoje mięśnie pracujące podczas gry w golfa,
–  poprawi wytrzymałość mięśniową, siłę i elastyczność,
–  poprawi motorykę i koordynację dla skutecznego zamachu golfowego,
–  wzmocni stabilizację oraz mięśnie głębokie,
–  sprawi, że Twoje ciało osiągnie równowagę, harmonię i wewnętrzny spokój,
–  zrównoważy obydwie półkule mózgowe, co sprawi, że będziesz silniejszy ciałem i duchem.

„Golf jest grą, w której krzyczysz „fore”, uderzasz sześć, a zapisujesz pięć.”
Paul Harvey