Siłownia i fitness

DSC_2243-smTRENING CARDIO I SIŁOWY 

W naszym klubie opiera się na trzech mocnych podstawach. Są nimi: profesjonalna jakość urządzeń, zapewniona opieka instruktora, zróżnicowanie ćwiczeń, a przez to zwiększenie motywacji ćwiczącego. Punktem wyjścia do skutecznej realizacji treningu cardio, czyli treningu z monitorowaniem pracy serca, jest wysokiej jakości sprzęt, ponieważ tylko taki umożliwia ćwiczenie w sposób kontrolowany i bezpieczny. Innym ważnym aspektem treningu z wykorzystaniem sprzętu jest zapewnienie ergonomicznej pozycji ciała, która chroni stawy podczas wykonywania ruchu. Profesjonalne urządzenia można regulować w różnych płaszczyznach, dopasowując je do indywidualnych wymiarów osoby ćwiczącej. Wybierając naszą siłownię, możesz być pewien, że sprzęt, którym dysponujemy jest profesjonalny i pozwala na efektywny i  wzmacniający trening.

Ćwiczymy na najwyższej jakości sprzęcie firmy TechnoGym, która dostarczała sprzęt na Igrzyska Olimpijskie Pekin 2008 i Londyn 2012. Na naszych bieżniach, eliptykach, steperach, rowerkach poziomych, wave’ach, ergonometrach wioślarskich zrobisz doskonały trening cardio.

 

ZAJĘCIA FITNESS 

Zajęcia skierowane są dla wszystkich bez względu na sposób wytrenowania czy sprawności fizycznej.

 

TRENING OPOROWY – NOWOŚĆ

Trening angażujący dużą ilość włókien mięśniowych oraz mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację naszego ciała, prawidłową postawę oraz wpływają na utrzymanie równowagi.W treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt: ciężarki, stepy, gumy oporowe, Gymstick, duże piłki.

Regularny trening oporowy:
– zwiększa siłę naszych mięśni,
– zapobiega utracie mięśni podczas odchudzania,
– poprawia wytrzymałość ścięgien i więzadeł,
– poprawia metabolizm glukozy
– redukuje tkankę tłuszczową, szczególnie brzuszną wisceralną
– korzystnie wpłynie na nasze kości zapobiegając osteoporozie

 

TRENING METABOLICZNY – NOWOŚĆ

Nudzi cię trening aerobowy? Chcesz skutecznie spalić tłuszcz? Chcesz wyglądać smukło, zachowując masę mięśniową? Lubisz przekraczać swoje bariery ?
Masz problem z jedzeniem słodyczy i napadami wilczego apetytu? Nie wiesz, jaki wybrać plan treningowy?
Wszystkie te pytania mają jedną odpowiedź – trening metaboliczny 🙂
To trening zwiększający metabolizm potreningowy, co wynika między innymi z długu tlenowego, który powstał podczas samej jednostki treningowej.
Proces ten może trwać nawet kilkanaście godzin po zakończonym treningu, niektóre badania mówią nawet o 36 godzinach. Naukowcy dowiedli również, że trening siłowy metaboliczny spala porównywalną ilość kalorii z tradycyjnym cardio, z tą różnicą, że większość pochodzi z tkanki tłuszczowej, a tkanka mięśniowa pozostaje nienaruszona. W tradycyjnym treningu cardio spalane są zarowno tłuszcz i mięśnie.
Trening metaboliczny ma wpływ również na gospodarkę hormonalną , na ograniczenie poczucia głodu i zachcianek na słodkie przekąski. To świetna metoda podnoszenia wydolności, tolerancji organizmu na wysiłki o wysokim poziomie intensywności. Trening ten jest idealny dla osób, które chcą w szybki sposób poprawić swoje wyniki zarówno w wytrzymałości, wydolności, jak i szybkości.
Jest to również świetne rozwiązaniem dla osób, które zmagają się z zatrzymaniem spadku masy ciała podczas odchudzania.
Regularne wykonywanie interwałów wzmacnia serce i prowadzi do obniżenia tętna spoczynkowego, co pozytywnie wpływa na kondycję oraz zmniejsza ryzyko chorób układu krążenia.

 

POŚLADKI 3D BOSU – NOWOŚĆ

Trening z wykorzystaniem BOSU 3D
Nasze „pupy” nie mają łatwego zadania – chcemy, by były jędrne, choć przez większość czasu każemy im siedzieć. Trening ten został stworzony właśnie po to,
by je podnieść – dosłownie i w przenośni. Trening ten opiera się na wzmacnianiu dolnych partii ciała, technika łączy w sobie wybuchowe cardio odpowiedzialne za ekspresowe spalanie tłuszczu z metodami, opierającymi się na rzeźbieniu pośladków. Wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, wysmuklenie sylwetki to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.
Oprócz tego ćwiczenia z BOSU rozwijają umiejętności motoryczne oraz wzmacniają umysł 🙂

Zalety ćwiczeń przy użyciu BOSU 3D:
– poprawiają koordynację ruchową i refleks,
– poprawiają równowagę ciała i wytrzymałość,
– ułatwiają wypracowanie nawyku utrzymywania prawidłowej postawy ciała i korygują wady postawy,
– wzmacniają mięśnie przykręgosłupowe i uelastyczniają kręgosłup.

Ćwiczenia na połowie piłki do balansowania to także świetny sposób na przygotowanie się do uprawiania sportów, które wymagają umiejętności utrzymywania równowagi, takich jak narty, snowboard, tenis.
Pamiętajmy, silne mięśnie to sprawność, a co się z tym wiąże – lepsze wyniki i profilaktyka kontuzji.
Przecież nie od dziś wiadomo, że lepiej zapobiegać niż leczyć.

 

TRENNNG NARCIARSKI – NOWOŚĆ

Przygotuj się z nami do sezonu!

Już od listopada w każdą sobotę o godz.11.00 zapraszamy na specjalistyczny trening narciarski, a w nim:
– ćwiczenia na niestabilnym podłożu,
– ćwiczenia na mięśnie core,
– ćwiczenia oporowe,
– ćwiczenia uelastyczniające.

 

SZTANGI

Trening ze sztangą, której obciążenie dobierasz indywidualnie do danej grupy mięśniowej i swoich możliwości. Intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki i rzeźbienie ciała, to gwarantowana satysfakcja! Przy regularnym treningu, trzy razy w tygodniu-rezultaty są widoczne już po miesiącu!

 

BIEŻNIE – “Będziesz ze mną chodzić?”

Jak mówi Luca Piancastelli, twórca Walking Programu, pomysł narodził się z chęci wykorzystania czegoś, co w klubie potrafią robić wszyscy, czyli marszu.Celem było uczynienie go bardziej atrakcyjnym i skutecznym dzięki zastosowaniu muzyki i specjalnych ćwiczeń, które fantastycznie ujędrniają ciało. Rewelacyjny trening spalający tkankę tłuszczową (nawet 700 kcal w ciągu 50 min!). Koniecznie zapiszcie się na wspólne chodzenie, a nie będziecie chcieli przestać!

 

ROWERY (Indoor Cycling)

Indoor Cycling to dynamiczna jazda na specjalnym rowerze Tomahowk przy motywującej muzyce. Jej efektem jest lepsze zdrowie, lepsze samopoczucie i piękniejszy wygląd. Lecz tak naprawdę każdy, kto regularnie trenuje na rowerach zyskuje jeszcze coś więcej: siłę woli i umiejętność pokonywania własnych słabości. Każda góra na drodze staje się przygodą, a nie przeszkodą…

 

 

TRENING BODY&MIND

RÓWNOWAGA, HARMONIA, RELAKS

DSC_1703Zdaniem lekarza: Podczas treningów z grupy Body&Mind najczęściej wykorzystuje się trening gibkości (streching) i trening funkcjonalny. Dzięki tym rodzajom treningu poprawia się koordynacja ruchów, równowaga, stabilność postawy. Po takim treningu jesteśmy bardziej świadomi swojego ciała. Życie staje się prostsze, bo kroczymy przez nie pewniej, nie bojąc się upadków i bólu pleców.

 

PILATESDSC_2564-sm

Metoda Pilates jest unikalnym systemem ćwiczeń, który podnosi świadomość prawidłowej postawy i czucie ciała w przestrzeni. Zapewnia harmonijny rozwój ciała oraz poprawia gibkość i koordynację. Podczas ćwiczeń równoważymy obydwie półkule mózgowe. Nasze ciało staje się silne i zregenerowane!

 

 

FITNESS MEDYCZNY

WYĆWICZ SWOJE ZDROWIE

Dzięki naszej wiedzy i ścisłej współpracy z lekarzem specjalistą jesteśmy w stanie pomóc tym, którzy cierpią z powodu nawet najbardziej poważnych chorób przewlekłych. Oferujemy programy ćwiczeń dla:

Pacjentów z nadciśnieniem tętniczym
Pacjentów cierpiących z powodu chorób sercowo-naczyniowych
Pacjentów chorych na cukrzycę
Pacjentów cierpiących na osteoporozę
Pacjentów, u których rozpoznano raka i tych, którzy przeszli przez chemioterapię.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To zajęcia zmniejszające skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniające, zmniejszające napięcie mięśni. Na zajęciach pracujemy nad przywróceniem równowagi mięśniowej oraz poprawieniem stabilizacji kręgosłupa i stawów obwodowych. Wykorzystujemy różne techniki i metody radzenia sobie z bólem np.:

mobilizację uciskową,
rolowanie skóry fałdem Kiblera,
elementy refleksologii twarzy i głowy,
ćwiczenia rozciągające i elongacyjne,
ćwiczenia równoważne i wzmacniające.
Pamiętajmy!
Zdrowie to nie tylko siła, to równowaga.

 

ZASKOCZENI WIEKIEM®

Podjęcie decyzji o przyjściu do klubu bardzo często okupione jest strachem i niepewnością.Czy ja się nadaję? Czy nie jestem za stara lub stary? Czy się nie ośmieszę? Te i inne pytania bardzo często zadają sobie nasi dojrzali klienci. Odpowiedź, która nasuwa się sama brzmi: lepiej późno niż wcale!

Środkiem do utrzymania dobrej kondycji jest trening fizyczny. Często utrata siły i masy mięśniowej nie jest wynikiem starzenia się organizmu, lecz zwykłego zaniedbania w ćwiczeniach ruchowych. Osoby starsze mają niższą wydolność organizmu, często problemy z dostateczną ruchomością w stawach, siłą i elastycznością. Trening fizyczny wykonywany regularnie niezależnie od tego, w jakim wieku został rozpoczęty, w znacznym stopniu przedłuża sprawne funkcjonowanie organizmu, a co za tym idzie, podnosi komfort życia.

DSC_1635-Edit-Edit-2