Siłownia i fitness

DSC_2243-sm

 

TRENING CARDIO I SIŁOWY w naszym klubie opiera się na trzech mocnych podstawach. Są nimi: profesjonalna jakość urządzeń, zapewniona opieka instruktora, zróżnicowanie ćwiczeń, a przez to zwiększenie motywacji ćwiczącego. Punktem wyjścia do skutecznej realizacji treningu cardio, czyli treningu z monitorowaniem pracy serca, jest wysokiej jakości sprzęt, ponieważ tylko taki umożliwia ćwiczenie w sposób kontrolowany i bezpieczny. Innym ważnym aspektem treningu z wykorzystaniem sprzętu jest zapewnienie ergonomicznej pozycji ciała, która chroni stawy podczas wykonywania ruchu. Profesjonalne urządzenia można regulować w różnych płaszczyznach, dopasowując je do indywidualnych wymiarów osoby ćwiczącej. Wybierając naszą siłownię, możesz być pewien, że sprzęt, którym dysponujemy jest profesjonalny i pozwala na efektywny i  wzmacniający trening.

Ćwiczymy na najwyższej jakości sprzęcie firmy TechnoGym, która dostarczała sprzęt na Igrzyska Olimpijskie Pekin 2008 i Londyn 2012. Na naszych bieżniach, eliptykach, steperach, rowerkach poziomych, wave’ach, ergonometrach wioślarskich zrobisz doskonały trening cardio.

 

ZAJĘCIA FITNESS

SIŁA, WYTRZYMAŁOŚĆ, FUNKCJONALNOŚĆ

DSC_1703Zdaniem lekarza: Na zajęciach fitness najczęściej wykorzystuje się zalety treningu aerobowego (cardio) i treningu oporowego. Dzięki połączeniu obu tych form wysiłku poprawia się  wydolność układu krążenia, adaptacja mięśni do długiego wysiłku. Dzięki ćwiczeniom oporowym zwiększa się siła, moc i wytrzymałość mięśni. To wszystko sprawia, że nasze ciało pracuje harmonijnie, możemy pokonywać większe przeszkody, dotrzeć dalej, sięgnąć wyżej i w dodatku zrobimy to szybciej!

Step/Brzuch

To trening niezwykle dynamiczny, wytrzymałościowy, z wielką dawką energii. Dla osób lubiących wycisnąć z siebie „siódme poty”. Rzeźbi, modeluje, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening ma charakter ogólnorozwojowy, a jednocześnie poprzez utrzymanie pracy cardio przez większą część zajęć wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie układu oddechowego.W drugiej części treningu całą uwagę poświęcamy udom, pośladkom i brzuchowi. Wykorzystanie podczas zajęć różnorodnych przyborów podnosi efektywność, a jednocześnie sprawia, że zajęcia są urozmaicone, ciekawe oraz dają satysfakcję.

DSC_2508

Smukłe uda, jędrne pośladki, płaski brzuch

Nie znam kobiety, która nie marzyłaby o wąskiej tali, szczupłych udach,gładkiej pozbawionej cellulitu skórze. A  Ty?

Czy w wyjątkowych momentach swojego życia chciałabyś olśnić swoich najbliższych, znajomych i samą siebie perfekcyjnie wyrzeźbioną sylwetką? Jeżeli tak, to z pewnością nasz ekspresowy trening jest dla Ciebie! Najczęściej zajęcia odbywają się na zasadzie pracy interwałowej z wykorzystaniem przyborów-stepów, bosu, hantli.

DSC_2198-rafal-sm

Sztangi

Trening ze sztangą, której obciążenie dobierasz indywidualnie do danej grupy mięśniowej i swoich możliwości. Intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki i rzeźbienie ciała, to gwarantowana satysfakcja! Przy regularnym treningu, trzy razy w tygodniu-rezultaty są widoczne już po miesiącu!

Bieżnie – „Będziesz ze mną chodzić?”

Jak mówi Luca Piancastelli, twórca Walking Programu, pomysł narodził się z chęci wykorzystania czegoś, co w klubie potrafią robić wszyscy, czyli marszu.Celem było uczynienie go bardziej atrakcyjnym i skutecznym dzięki zastosowaniu muzyki i specjalnych ćwiczeń, które fantastycznie ujędrniają ciało. Rewelacyjny trening spalający tkankę tłuszczową (nawet 700 kcal w ciągu 50 min!). Koniecznie zapiszcie się na wspólne chodzenie, a nie będziecie chcieli przestać!

DSC_2551

Bieżnie – Sztangi „Połączenie doskonałe”

Na jednych zajęciach bieżnie i sztangi, to dopiero wyzwanie! Interwałowy charakter treningu sprawia, że spalanie tkanki tłuszczowej i rzeźbienie ciała staje się osiągalne i bardzo szybko zauważalne!

DSC_2640-mariusz-sm

Rowery (Indoor Cycling)

Indoor Cycling to dynamiczna jazda na specjalnym rowerze Tomahowk przy motywującej muzyce. Jej efektem jest lepsze zdrowie, lepsze samopoczucie i piękniejszy wygląd. Lecz tak naprawdę każdy, kto regularnie trenuje na rowerach zyskuje jeszcze coś więcej: siłę woli i umiejętność pokonywania własnych słabości. Każda góra na drodze staje się przygodą, a nie przeszkodą…

TRENING BODY&MIND

RÓWNOWAGA, HARMONIA, RELAKS

DSC_1703Zdaniem lekarza: Podczas treningów z grupy Body&Mind najczęściej wykorzystuje się trening gibkości (streching) i trening funkcjonalny. Dzięki tym rodzajom treningu poprawia się koordynacja ruchów, równowaga, stabilność postawy. Po takim treningu jesteśmy bardziej świadomi swojego ciała. Życie staje się prostsze, bo kroczymy przez nie pewniej, nie bojąc się upadków i bólu pleców.

Pilates

Metoda Pilates jest unikalnym systemem ćwiczeń, który podnosi świadomość prawidłowej postawy i czucie ciała w przestrzeni. Zapewnia harmonijny rozwój ciała oraz poprawia gibkość i koordynację. Podczas ćwiczeń równoważymy obydwie półkule mózgowe. Nasze ciało staje się silne i zregenerowane!

DSC_2564-sm

Poranne Przebudzenie

Ten autorski program powstał z połączenia różnych technik pracy z ciałem (Fletcher Pilates, joga kundalini, Body Art, refleksologia twarzy i głowy, joga regeneracyjna, medytacja, relaks). Trening zakończony jest wspólną chwilą „Tu i teraz” z filiżanką dobrej herbaty. Zajęcia mają rewitalizujące, tonizujące, wzmacniające i oczyszczające działanie. Zastrzyk pozytywnej energii na cały dzień!

Joga

System ćwiczeń wzmacniających i rozciągających. Wykonywane pozycje (asany) wpływają pozytywnie na pracę narządów wewnętrznych, obniżając poziom stresu. Każde zajęcia kończą się relaksem.

„Joga rozwija człowieka, poprawia jego stan fizyczny, umysłowy, emocjonalny i duchowy. Wszyscy ludzie mogą praktykować jogę, stąd określa się ją mianem sarvabhaumy, powszechnej oświaty”. /B.K.S. Drzewo jogi/

FITNESS MEDYCZNY

WYĆWICZ SWOJE ZDROWIE

 Dzięki naszej wiedzy i ścisłej współpracy z lekarzem specjalistą jesteśmy w stanie pomóc tym, którzy cierpią z powodu nawet najbardziej poważnych chorób przewlekłych. Oferujemy programy ćwiczeń dla:

  • Pacjentów z nadciśnieniem tętniczym
  • Pacjentów cierpiących z powodu chorób sercowo-naczyniowych
  • Pacjentów chorych na cukrzycę
  • Pacjentów cierpiących na osteoporozę
  • Pacjentów, u których rozpoznano raka i tych, którzy przeszli przez chemioterapię

 

Zdrowy kręgosłup

To zajęcia zmniejszające skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniające, zmniejszające napięcie mięśni. Na zajęciach pracujemy nad przywróceniem równowagi mięśniowej oraz poprawieniem stabilizacji kręgosłupa i stawów obwodowych. Wykorzystujemy różne techniki i metody radzenia sobie z bólem np.:

  • mobilizację uciskową,
  • rolowanie skóry fałdem Kiblera,
  • elementy refleksologii twarzy i głowy,
  • ćwiczenia rozciągające i elongacyjne,
  • ćwiczenia równoważne i wzmacniające.

Pamiętajmy!
Zdrowie to nie tylko siła, to równowaga.

 DSC_1635-Edit-Edit-2

Zaskoczeni Wiekiem®

Podjęcie decyzji o przyjściu do klubu bardzo często okupione jest strachem i niepewnością.Czy ja się nadaję? Czy nie jestem za stara lub stary? Czy się nie ośmieszę? Te i inne pytania bardzo często zadają sobie nasi dojrzali klienci. Odpowiedź, która nasuwa się sama brzmi: lepiej późno niż wcale!

Środkiem do utrzymania dobrej kondycji jest trening fizyczny. Często utrata siły i masy mięśniowej nie jest wynikiem starzenia się organizmu, lecz zwykłego zaniedbania w ćwiczeniach ruchowych. Osoby starsze mają niższą wydolność organizmu, często problemy z dostateczną ruchomością w stawach, siłą i elastycznością. Trening fizyczny wykonywany regularnie niezależnie od tego, w jakim wieku został rozpoczęty, w znacznym stopniu przedłuża sprawne funkcjonowanie organizmu, a co za tym idzie, podnosi komfort życia.

Easy line

Nowatorski zestaw maszyn do treningu obwodowego Easy Line firmy Technogym zmienia podejście do tradycyjnego treningu siłowego. System maszyn Easy Line, jak sama nazwa wskazuje ma ułatwić życie. Wiele osób chciałoby schudnąć, poprawić kondycję fizyczną i zrobić coś dla zdrowia, ale obawia się, że sprzęt, jaki zastaną w typowym klubie czy siłowni, okaże się zbyt skomplikowany. Easy Line składa się z 16 stanowisk (osiem maszyn i osiem stepów). Brak masywnych ciężarów sprawia, że wszyscy uczestnicy ćwiczeń, niezależnie od poziomu zaawansowania czują się pewnie i bezpiecznie. Nawet Ci, którzy są tradycyjnie „uczuleni” na siłownię. Konstrukcja stanowisk sprzyja wykonaniu prostych, naturalnych ruchów zgodnych z biomechaniką ludzkiego ciała. W ciągu zaledwie 30 minut można wykonać efektywny trening. System Easy Line umożliwia rozpoczęcie cyklu treningowego w dowolnym momencie i powtórzenie go wiele razy. Ćwiczący sami kontrolują tempo, dostosowując je do własnych potrzeb, możliwości i szybko zaczynają dochodzić do wniosku, że trening jest najbardziej naturalną rzeczą na świecie.

Zajęcia w terenie nordic walking chodzimy z kijami, bo przecież wychodzi nam to na zdrowie.