NOWY grafik – 1.01.2020

Kochani!
Od października mamy dla Was NOWE zajęcia w piątki! 🥳🥰🙌

ZDROWY KRĘGOSŁUP 👉 program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia. 😃

Ćwiczenia hipopresyjne to forma ćwiczeń posturalnych i oddechowych, które pozwalają na zmniejszenie ciśnienia w obrębie klatki piersiowej, brzucha i miednicy. Krótko mówiąc – jest to holistyczna metoda, uwzględniająca ciało jako całość i nie zakłócająca harmonii jego działania. To wspaniała alternatywa dla tradycyjnych ćwiczeń na mięśnie brzucha.

✅Zredukują bóle pleców.
✅ Poprawią postawę oraz równowagę naszego ciała.
✅ Poprawia wydolność organizmu.
✅ Mają korzystny wpływ na nasze życie seksualne.
✅ Wzmocnią i poprawią pracę mięśni brzucha i dna miednicy.
✅ Korzystanie wpłyną na nasze wyniki sportowe.
✅ Zmniejszą obwód talii.
✅ Jest to świetny trening przed i po ciąży.

Świetnie sprawdzają się także jako uzupełnienie terapii przy:

🔸 nietrzymaniu moczu,
🔸 obniżeniu narządów rodnych
🔸 problemach gastrycznych
🔸 endometriozie
🔸 obniżonym napięciu mięśni posturalnych
🔸 „nieruchomej” przeponie
🔸 obniżonym bądź podwyższonym napięciu mięśni dna miednicy.

Zapraszamy na zajęcia już w najbliższy piątek!! 🤩